Bogowie kontra partyzanci, zło kontra dobro - co wygra? Zadecydujcie sami
Tutaj będą opisane dostępne rasy postaci. Jedną z nich trzeba wybrać i nie ma własnego tworzenia zupełnie odrębnej rasy. Wybór jest spory, a i przy odrobinie wyobraźni można sprawić, że właśnie ta postać będzie wyjątkowa.
Tutaj też następuje podział ras na dobre, złe i neutralne(te mogą, ale nie muszą się zmienić) i np. zła rasa od początku do końca będzie zła, a nie w którymś momencie staje się dobra. Taka zamiana jest niemożliwa w przypadku dobrych i złych ras.
A więc zaczynamy:
✩Upadłe anioły - Anielskie zastępy bogów, które zostały po ich stronie, myśląc dokładnie tak jak oni. Upadły same w sobie, stając się narzędziami zniszczenia.
Zdolności: -latanie z pomocą ciemnych skrzydeł,
-rzucanie przekleństw na ludzi,
-wytwarzanie z pomocą magii trucizn,
-zadawanie ran za pomocą magii
✩Anioły - Kiedyś służyły bogom, jednak po ich 'zmianie', stanęły w obronie ludzi. Ich światłe serca dodają im odwagi i siły.
Zdolności: -latanie za pomocą jasnych skrzydeł,
-błogosławienie ludzi i innych stworzeń,
-leczenie ran,
-potrafią wytwarzać ciepło(tylko na rękach)
✩Półbogowie - służący, ściśle podlegający po rozkazy pary bogów. Są potężni i bezwzględni, ale każdy jest inny. Jest ich 12.
Zdolności: -używają magii(maksymalnie dwie moce, dowolne, ale nie mogą być zbyt potężne na przykład takie jak: czas, przestrzeń, nieśmiertelność są niedozwolone),
-odporność na kontrolę umysłu,
-są wysportowani(mogą być wyjątki)
✩Wampiry - zimnokrwiste istoty, żywiące się krwią ludzką, zwierzęcą bądź demoniczną(ta ostatnia najgorzej smakuje).
Zdolności: -są szybkie i silne,
-są piękne,
-oczarowują swoim wdziękiem inne istoty tzn. ludzi(inne rasy są odporne na ich wdzięk)
-mogą przemienić ludzi w wampiry, jeśli nie wypiją całej krwi z ofiary
✩Wilkołaki - gorącokrwiste istoty, naturalni wrogowie wampirów. Przy pełni Księżyca zmieniają się na jeden dzień w ogromne wilki(rozmiarów dorosłego lwa).
Zdolności: -są silne i dość szybkie,
-mogą przemieniać ludzi w wilkołaki, dzięki ugryzieniu w wilczej postaci,
-mają wrodzona zdolność leczenia(ciężkie rany leczą się przez 5 postów napisanych przez Ciebie, średnie obrażenia przez 3 posty)
✩Zmiennokształtni - ludzie potrafiący zmieniać się w inne stworzenia bądź innych ludzi. Jednak nie mogą przyjmować zdolności i mocy danej postaci, jedynie wygląd i głos.
Zdolności: - potrafią przybierać wygląd istot, które zmiennokształtny widział na własne oczy.
✩Diabły - istoty z piekła rodem. Gorące i podstępne, czasami nawet złośliwe. Posiadają rogi(w najróżniejszych rozmiarach i o różnych kształtach).
Zdolności: -są piękne i pociągające
-są bardzo zręczne i zwinne
✩Akerzy - ludzie używający urządzeń, których głównym składem są kryształki Erillu. Urządzenia ukryte są pod postacią biżuterii(wisiorki, naszyjniki, kolczyki[tylko jeden kolczyk zawiera kryształek Erillu], pierścionki, bransoletki)
Zdolności: -używają mocy(maksymalnie 1, dowolna, niezbyt potężna)
UWAGA! Urządzenia nie wolno mieć od początku w KP(wyjątkiem są Dziadzio i Radin i Anessa. Im potrzebne są do fabuły.). Podczas fabuły można je nabyć u sprzedawcy Radina w mieście Iris. Akery(inna nazwa dla urządzeń) są sprzedawane za kosmiczną cenę.
Oczywiście prócz wyżej wymienionych ras można być zwykłym człowiekiem o naturze dobrej, złej bądź neutralnej. Jak wyżej wspomniałam, przy odrobinie pomysłu i wyobraźni, każda postać może być wyjątkowa.
Parą bogów nikt nie może sterować poza administratorami: Anessa i Dziadzio. Bogowie praktycznie nie występują w fabule, ale czasami mogą być potrzebni.
Offline